Wallander - Mastermind

Idag har världens bästa August varit här och vi kollade på Wallander - Mastermind.
Jag tycker verkligen alla ska se den. Den var sjukt läskig och äcklig - min åsikt!
Men ärligt, jag har sett den två gånger samma dag? den var jättebra men sjukt äcklig och jag kommer säkert inte kunna sova inatt..
Just nu sitter jag här i Augusts tröja och myser och luktar på den. Snart ska jag packa lite och fixa.
Imorgon följer jag med Sofia hem, sen åker vi till Ränneborg och kollar på Augusts träning. Efter det följer jag med August hem och sover de till fredag.. fast de blir nog inte så .. men kanske.........

Men nu måste jag packa!



kolllllaaaaa!

pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0