urinvägsinfektion

Igår spenderades en timma på akuten pga att jag hade ont  när jag kissade och då visade det sig att jag hade en infektion. Så jag ska aldrig mer leka i snön med mjukisbyxor säger jag!
Men jag hade inga bakterier i kisset utan bara blod. Så det hade inte gått så långt än, men nu ska jag äta medicin i 5 dagar, tre gånger om dagen.  "det känns som att kissa taggtråd"

Annars har jag haft två underbara studiedagar. Jag har sovit hos älskling från onsdag till igår.
Jag älskar min pojke över allt annat! <3

Igår skulle jag egentligen varit med elin, elin och tilda. Men så blev de ju inte. Tilda och jag blev ju sjuka...
Men nån annan dag så! :D
förlåt, att jag jämt blir sjuk när vi ska träffas ;c
<3

Nu ska jag göra annat - pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0