tooorsdag

Idag har jag inte gjort mycket. Varit i skolan och så. Det var ganska lungt idag.. saknar min august bara för han är sjuk :c
Jag har ÄNTLIGEN skrivit färdigt min bokrecension om Mio Min Mio och jag tror den blev ganska bra :)
Jag hoppas att jag inte sänker mig till G iallafall för då blir jag extremt ledsen.

Imorgon är det äntligen fredag! LÄNGTAT! :D
Helgen kommer bli underbar för jag ska till jkpg med August och köpa sommarklännigar (a)
ska dra till med ett par vita converse med :D

Nästa vecka är det PRAO, älskar att ha de! en hel vecka också, skönt!
Moa och jag kommer ha bäst! Sjukhuset med en massa studiebesök, åh så kul.

Men nu ska jag umgås med min fina lilla familj!

pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0