prao

Min första prao-dag har varit jättebra!
Jag har fått göra lite allt möjligt och vi var på studiebesök hos ambulansen.

Idag var det dans, gick åt helvete...
Var där i ca. 40 min av två timmar. Jag gjorde nått konstigt danssteg och vred till knät - igen.
Pappa säger att jag inte ska träna på ½ år så knät läker ihop ordentligt, så jag var jätteledsen. Men jag ska vara på tävlingen på lördag iallalfall, sen ska jag börja ta min paus. Usch var tråkigt, men jag ska styrketräna som fan och snart ska jag ut och jogga igen hoppas jag!

Mitt knä kan gå och dö!

Men nu ska jag sova, så jag orkar gå upp imorgon till prao-dag2. Imorgon ska vi till Radiologen (röntgen)
Späännnande! :D


puss på min mamma<3

Kommentarer
Postat av: H a i d i ~

Hoppas du fick en fin måndag :)

2010-03-22 @ 22:12:25
URL: http://haidis.se
Postat av: maja

Vilken tuff blogg du hade! :)

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-03-22 @ 23:10:34
URL: http://mayha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0