monday

Idag var det måndag igen. Inte bra.

Vanlig skoldag förutom SO:n typ, haha de va askul! vikarien skrek på oss och så kom SYV där och då ba; haha!
och jag vet, ni fattar precis!

Idag kom ett brev på posten från sjukhuset. Jag ska ju praoa där nästa vecka och det ska bli sjukt kul! eftersom jag vill bli sjuksköterska eller nått liknande. Det kommer vara massa studiebesök och så. Jag och Moa ska vara på Kirurgen fast på olika sektioner. Det blir toppen (y)

Idag var det dans också, men det var inte så seriöst. Men vi är färdiga med andra dansen nu! Bara sista åttorna kvar nu, på sista låten. Kulkul! :D

Sen har vi dåå, DAGENS OUTFIT;



* Kofta - H&M
* svart linne - JC
* Korallröd "kortare" tröja - Only
* Jeans - Vila

Men nu ska jag återgå till Kemi-pluggandet.. inte kul direkt. Men snart är det påsklov! skönt

pusssss / evelina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0