Jkpg

Idag har jag varit i Jönköping med familjen plus min älskling August.
Vi åkte runt nio tiden och kom dit till tio när allt öppnade. Efter att ha gått i några affärer och så, hittade jag äntligen vita converse i MIN storlek. Nu kommer jag inte ihåg vad skoaffären hette men den finns på A6 iallafall.
Vi fikade och sen köpte jag ett par Crocker Jeans på JC. Jättenöjd för de var jättefin färg på dem! :D
Egentligen var jag på jakt efter en skolavslutnings/konfirmationsklänning men jag hittade ingen fin, så vi ska dit i April igen tror jag!
Men skor hittade jag ett par till iallafall, ett par på Scorett. Kommer bilder..
De skorna ska jag ha på konfirmationen!
OCH VET NI! min pojkvän har växt om mig, typ 2-3 cm skillnad? ;o bara sådär..
jag har blivit kort :cccc



converse - 699 kr



scorett - 499 kr

ingen bild på mina crocker pep, för jag orkade inte!

Men det blir inget mer bloggande idag, för mamma och jag ska kolla på Millenium! :D

ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0