Go'morron

Här sitter jag i soffan och glor framför dataskärmen. Mamma som skulle väckt mig halv åtta väckte mig halv sju för att säga att rörmokaren (stavning?) skulle komma vid halv åtta och då stänga av vattnet, så jag var tvungen att fixa mig innan han kom, lite surt...
Så nu är jag sur!

Men igår beställde jag 3 klännigar från *****.*** :D det är hemligt för ni får se framöver sen.
Men jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha så mamma tog alla tre så får jag välja.

Snart ska jag åka till sjukhuset för att praoa, jag är inte alls nervös. Sen vid tolv har jag lunch och då ska jag dra hem till mormor för att äta (:
Jag älskar denna veckan, för den kommer bli bäst!
Missar jag skolan, och det gillas stooort! (y)

Men nu säger mamma att jag måste äta frukost -.- trååkigt!
Men idag har jag just nu på mig:
Crocker pep jeans - JC
T-shirt - Gina
Converse - ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0