gabbi idag!

Idag var jag med världens bästa gabbi/bella/gabriella :D

Vi satt vid datan och lagade mat, makaroner, köttbullar och chilisås med gräddfil (y) haha, dom hade ingen ketchup, men det var godare än ketchup.
Sen gick vi på träningen. Idag hoppade jag lite till och med, men nu har jag asont ;c
Sen måste jag göra upp med annie att vi måste fixa musiken och allt till lördag, för truppen ska ju på tävling..

Annars hade jag inte mycket mer att säga. Imorgon ska jag gå på stan efter skolan och kolla kläder, måste hitta nått rosa och korallfärgat :D
JAG VILL HA KLÄÄDER!
kollade i H&Ms nya katalog, finns så mycket jag vill ha. Tex. den blommiga högmidjade kjolen, den är så mums!

Men vi hörs imorgon kära ni! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0