*****.***

Idag kom..

mina klännigar från *****.***, jag vet att de flesta har listat ut var de kommer ifrån. Men ni som inte vet än håller jag det lite för. Jag är jättenöjd men måste tyvärr skicka tillbaka en av dom pga. storleken var alldeles för stor, tråkigt! Men den kommer nog snart i en mindre storlek, hoppas jag!

Idag har jag varit på min andra prao-dag. Det var spännande och jag hade en ny handledare. Jag har fått göra lite mer saker idag, vilket var mycket bättre. Jag fick göra olika kontroller och skriva i papper. Det var roligt.
Sedan på eftermiddagen var alla prao-elever på studiebesök hos radiologen (röntgen). Det var ganska häftigt och se när en människa låg i magnetröntgen och man fick se massa bilder.
Jag längtar tills imorgon för då ska vi till BB och hälsa på alla gulliga små bebisar.

Efter prao'n idag cyklade Moa och jag hem. Jag åt och har skrivit på "Boken om kroppen" är äntligen färdig med andningen. Känns skönt! Imorgon ska jag försöka börja med blodomloppet.. får se om jag hinner. För August ska med hem och sen vid 5 ska jag på träningen, får se var som händer efter?

Jag har också suttit och skrivit dagbok om min prao. Jag har skrivit ut papper om Omvårdnadsprogrammet här i Eksjö som jag vill komma in på nästa år. Jag vill verkligen bli sjuksköterska i framtiden. Sökte lite på google om olika högskolor i närheten. Hittade en i Jönköping som verkade okej. Okej, det är långt kvar men man kan ju tänka ut lite :D
helst vill jag ju gå upp till Högskola direkt efter gymnasiet. Om jag kommer in då! vilket jag hoppas på, såklart.

Hoppas att alla i 8c1 har de bra ute på sina prao platser! Lilla lizette sitter kanske i en lastbil just nu, hah!
Hon är så gullig (aa)
jag saknar er, (a)<3

Nu ska jag nog hjälpa mamma lite, skriva lite och kolla på tv lite. Skriver nog kanske nått inlägg senare ikväll.
Annars hörs vi imorgon!

Ha en bra kväll! puss, evelina


min snygging och jag har varit tillsammans i 11 månader imorgon!
jag älskar dig, min stora kille! (du har ju växt om mig :c)


Kommentarer
Postat av: Anonym

alla vet att det är nelly.com

2010-04-04 @ 14:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0