bloggg-torka :c

Förlåt att jag inte skrivit nått, inte bra av mig! Men nu kommer ett riktigt härligt inlägg, med iallafall två videoklipp från skolan idag. Ett på när elin elin evelina och alex spelar i sitt coola band (y) och en video på mooa i min klass som får damp ?? ;ooo

asså jag har inget och skriva , så jag vet inte.. jag kommer ha världens tråkigaste blogg nu ett tag tror jag. Usch. men jag hinner inte med allting, är så himla stressad med allt och just nu är jag hungrig.. tror jag?


men det var allt för mig tror jag!

rock n roll , tihii!

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag Hatar dig din lilla fjant :S

:P HAha

2010-03-04 @ 17:11:46
URL: http://moekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0