im back.

Hej igen! 
 
Nu är jag förhoppningsvis tillbaka, ska försöka iallafall. Det är bara det att headern just nu inte får plats i bloggen, och det gör mig väldigt deprimerad. Men jag ska fixa den någon annan dag när jag är på bättre humör. 

Just nu är de sommarlov, halva sommarlovet har gått tror jag, och det gör mig ännu mer deprimerad. För jag vill verkligen inte börja nian. Annars igår satt jag och skrev ner massa mål som jag ska ha under nians gång, så som; koncentrera mig och sådär. Jag kan inte koncentrera mig. Sen ska jag försöka få bättre självförtroende.
Men nu ska jag inte sitta här och tänka på skolan - för det är ju ändå rätt långt kvar. Nästan.

Förövrigt så har jag tagit sönder min mobil igen för kanske 4e gången. Men den är verkligen värdelös. Jag vet inte riktigt vad som är felet, men chansar på vattenskada. Den startar inte, det är bara knapparna som lyser ;o
mystiskt...

Igår fotade jag min lillasyster och sådär. Har inte gjort så mycket nu på sistone. Emma är inte hemma och Aúgust vill vara hemma. Men jag har ju faktiskt flera vänner, :d men ibland är det faktiskt bara skönt att vara hemma. Ikväll kanske jag kan hitta på nått eller så, får se om jag orkar. Jag har haft världens rethosta, och det blir verkligen inte bättre av att jag badar och så - inte bra! 

Kanske borde visa lite av bilderna jag tog på syster igår, kan ju vara härligt - eller inte! 










och så tar vi en outfit bild på mig, haha! 


* randig bikini - H&M 
* Rosa Kiss tröja - Lindex
* Brillor - BikBok 

Skriver sen, ha de nice! 

evelina.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0